ЗАТВЕРДЖУЮ”

Начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту  Сумської міської ради

 

________________В.В.Мотречко

ПОЛОЖЕННЯ

відкритого міського дня здоров’я зі спортивного орієнтування

 

Змагання проводяться з метою організації дозвілля, залучення населення до занять фізичною культурою, популяризації спортивного орієнтування в місті. Участь у змаганнях іде в залік міської спартакіади.

Початок змагань 13 квітня 2008 року з 10.00 години в районі урочища Баси,  маршрутні таксі №№ 9,24,35.

Керівництво змаганнями здійснює відділ у справах сім’ї, молоді та спорту міської ради, безпосереднє - головна суддівська колегія. Головний суддя змагань Постельняк Олег Анатольович, головний секретар – Постельняк Світлана Андріївна. 

У змаганнях беруть участь усі бажаючі: юнаки та дівчата (1995-96 р.н.), (1993-94 р.н.), (1991-92 р.н.), чоловіки та жінки (1990-82 р.н.), (1981-62 р.н.), 47 та старші (1960 р.н.), спортсмени  2 спортивного розряду та вище.

Склад команди 10 чоловік незалежно від статі та віку. До командного заліку враховуються результати всіх учасників команди. Результати сімейних команд зараховуються до заліку команд при умові включення членів сімей до командної заявки.

Склад сімейних команд:

2 чол. (один із батьків та одна дитина до 10 років), 3 чол.(батько, мати, одна дитина до 10 років), 4 чол.(батько, мати, дві дитини до 10 років), 5 чол. та більше (батько, мати, три та більше дітей до 10 років). Примітка: діти старше 10 років, які йдуть у залік сімейних команд стартують у своїх вікових групах.

Програма змагань:        10.00 - 11.30 -  реєстрація учасників

11.30             -  відкриття змагань

12.00             -  початок старту

14.30             -  закриття змагань,   нагородження

Командні результати визначаються кількістю знайдених контрольних пунктів (КП) учасниками однієї команди до 13.00, за один КП – 1 бал

       Результати учасників, які запізнилися на фініш, зменшуються на 50%.

При однаковій кількості набраних очок перевага надається учасникам які затратили менший час на проходження дистанції.

           Переможці та призери у командному заліку нагороджуються грамотами та  грошовими призами відділу.

 Заявки на участь у змаганнях надаються у мандатну комісію до 11.30 годин   на місці старту.

Харчування учасників – за рахунок організацій, які приймають участь у змаганнях згідно норм витрат.                                                                                

                                                                                                      Оргкомітет                                                                                    

ПРИМІТКА:

Команда повинна мати штандарт розміром: довжина древка – 110 см, ширина планшету 25 см х 45 см, висота букв надписі 20 см.

                     

Hosted by uCoz